REKLAMACJE I ZWROTY


 1. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, może złożyć Sprzedającemu oświadczenie z żądaniem obniżenia ceny, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

2. Rzecz wadliwa, która ulega wymianie/poprawie musi zostać zwrócona do sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania paczki na adres: Aster Studio, ul. Okrężna 7, 64-212 Siedlec

3. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

4. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie sklepu a wyglądem towaru dostarczonego do Kupującego, wynikające wyłącznie z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego użytego przez Kupującego podczas składania zamówienia (np. odcień koloru towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.

5.  Wszystkie produkty sprzedawane i wykonywane w naszym sklepie są robione na zamówienie oraz według indywidualnych parametrów i specyfikacji wskazanych w zamówieniu.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.